Efter sæsonen siger Esbjerg fB endeligt farvel til fem spillere: Richmond Gyamfi, Kasper Kristensen, Robby McCrorie, Alexander Ammitzbøll og Waylon Renecke. Kristensen skifter til Vejle, mens Gyamfi, McCrorie og Renecke har været på leje, og Ammitzbøll har haft en kort kontrakt. Sportschef Sebastian Brydegaard roser alle for deres bidrag til klubbens udvikling og takker for indsatsen. Ved søndagens kamp mod Lyngby bliver spillerne hyldet.
