Mindeside for OneFootball.dk

- et glemt men legendarisk fodboldmedie

Mindeside for OneFootball.dk

- et glemt men legendarisk fodboldmedie

ForsideFodboldnyhederEsbjerg sender fem spillere ud i en barsk exit

Esbjerg sender fem spillere ud i en barsk exit

Efter sæsonen siger Esbjerg fB endeligt farvel til fem spillere: Richmond Gyamfi, Kasper Kristensen, Robby McCrorie, Alexander Ammitzbøll og Waylon Renecke. Kristensen skifter til Vejle, mens Gyamfi, McCrorie og Renecke har været på leje, og Ammitzbøll har haft en kort kontrakt. Sportschef Sebastian Brydegaard roser alle for deres bidrag til klubbens udvikling og takker for indsatsen. Ved søndagens kamp mod Lyngby bliver spillerne hyldet.