Esbjerg fB giver et hårdt farvel til fem spillere inden sæsonens sidste hjemmekamp mod Lyngby BK. Richmond Gyamfi, Kasper Kristensen, Robby McCrorie, Alexander Ammitzbøll og Waylon Renecke forlader klubben, fordi kontrakterne udløb eller lejeaftalerne blev afsluttet. Esbjerg fB takker for deres indsats og ønsker dem held og lykke fremover. Kasper Kristensen skifter til Vejle Boldklub.
