Efter sæsonens afslutning står Esbjerg fB med fem spillere, der må pakke tasken og forlade klubben: Richmond Gyamfi, Kasper Kristensen, Robby McCrorie, Alexander Ammitzbøll og Waylon Renecke. Kasper Kristensen skifter til Vejle. Gyamfi, McCrorie og Renecke har været udlånt til andre klubber. Ammitzbøll har kun haft en kort kontrakt. Sportschef Sebastian Brydegaard takker for deres bidrag til klubbens udvikling. Spillerne hyldes, når de søndag møder Lyngby.
