Et rødt kort til Thomas Delaney efter en hård tackling forhindrede ikke FC København i at få noget med fra Champions League-opgøret i Parken. Mod Napoli endte det 1-1, og københavnerne sikrede sig dermed et enkelt point, selv om de måtte spille med ti mand.
I anden halvleg blev Jordan Larsson sendt på banen og stod for FCK’s scoring. Målet kom, efter han først brændte et straffespark, men selv fulgte op på returen og satte den ind.
Efter kampen lagde Larsson ikke skjul på sin irritation over ikke at være i startopstillingen. Samtidig fremhævede han, at pointet mod et stærkt Napoli-hold var værd at tage med, og han var glad for at kunne bidrage.
Næste opgave for FCK bliver mod Barcelona.
