I Parken endte Champions League-opgøret mellem FC København og Napoli 1-1, og det resultat kunne Jordan Larsson godt leve med – men han var samtidig irriteret over at blive placeret på bænken fra start.
Kampen gik ind til pausen med 0-1, efter at Napoli havde bragt sig foran i det 39. minut på et mål af Scott McTominay.
Efter pausen slog Larsson tilbage og udlignede i det 72. minut. Derefter kom der ikke flere scoringer, og det blev ved 1-1 ved slutfløjtet.
