Efter syv år i FC Midtjylland og over 200 kampe udløber Paulinhos kontrakt. I et interview tager den brasilianske venstreback afsked og gør sig klar til at stifte bekendtskab med en ny liga. Nu står han over for at møde en ny liga. Tidligere har han været rygtet til Brasilien, men hans næste klub er endnu uafklaret.
