En katastrofal debut for Brøndby IF’s unge talenter! I en kamp, hvor de havde håbet på succes, fik de i stedet en sand lerdom. Den amerikanske klub FC Dallas gav dem en ordentlig omgang, da de tog hjem med en sejr på 5-2. Brøndby IF’s U19-hold havde ikke mange chancer, da modstanderne overtog kampen og udnyttede deres svagheder. Til sidst stod det 2-5, og det unge hold fra Brøndby kunne kun konstatere, at de havde mødt sin overmand.
Brøndby-rævene bliver flået i stykker af amerikanerne!
Læs mere her:
https://feedball.dk/74829361-broendby-if-u19-fc-dallas-2-5
