Fodboldscenen blev vidne til et regulært mareridt for Brøndby IF’s unge kræfter, da de på banen led et ynkeligt nederlag med hele 5 mål mod kun 2 på eget konto. Det var amerikanerne fra FC Dallas, der sad på den lange ende af resultatet, da kampen gik i bølger og endte med en skudsalve på 5-2 til gæsterne.
Brøndby IFs U19-hold bliver totalt nedgjort af FC Dallas!
Læs mere her:
https://feedball.dk/48392017-broendby-if-u19-fc-dallas-2-5
