Brøndby har taget fat i Silkeborgs Tonni Adamsen, og det bekræfter angriberen selv over for Midtjyllands Avis. Han lægger ikke skjul på, at interessen fra en stor klub føles som en anerkendelse, men understreger samtidig, at hans opmærksomhed er rettet mod Silkeborg.
Adamsens aftale løber ud til sommer, og derfor kan han allerede nu forhandle frit. Brøndby arbejder på at få ham ind allerede i vintervinduet. Angriberen har desuden tidligere været en del af Brøndbys talentmiljø, og siden 2022 har han spillet 143 kampe for Silkeborg med 58 scoringer og 20 assists.
