Brøndby IF offentliggjorde fredag morgen, at Mathias “P” Jensen har sat sin underskrift på en ny aftale, der løber helt frem til sommeren 2030. Ifølge fodbolddirektør Benjamin Schmedes er klubben meget tilfreds med forlængelsen, og han fremhæver den 20-årige, der er vokset op i Brøndby, for den markante udvikling, han har vist i denne sæson. Jensen har spillet sig ind som en vigtig del af truppen, og derfor var det en tydelig målsætning at få forlængelsen på plads i takt med hans større betydning.
Schmedes banker det ind efter forlængelsen: “Jeg er helt ekstremt glad”
Læs mere her:
https://feedball.dk/47392015-schmedes-efter-ny-forlaengelse-jeg-er-ekstra-glad
