OB får glæde af Rebeka Winther lidt længere: lejeaftalen er forlænget, så hun bliver i klubben helt til sommer og dermed i endnu et halvt år.
Den unge offensivspiller markerede sig med en scoring i sin første kamp mod Næstved, og siden er det blevet til 13 optrædener i OB-trøjen. På landsholdsniveau står hun samtidig noteret for tre kampe på U16 og to på U23.
Sportsleder Mikkel Bo Mikkelsen fremhæver Winthers styrke i dueller, hendes evne til at spille med ryggen mod mål og en udtalt målsans, der gør hende vanskelig at håndtere for modstandernes forsvar.
Winther selv peger på, at hun har tillid til holdets retning, og hun ser frem til både pre-season og kvalifikationsligaen.
