I en kraftig forstærkning af målmandspositionen har Næstved BK sikret sig tjenesterne af den 23-årige Albert Gaub-Jakobsen, der blev frigjort fra sin kontrakt i Middelfart allerede i januar. Med en fortid i AB tilfører han nu dybde til en målmandskorps, der allerede tæller Jeppe Rømer, lejesæsonens nye profil Andreas Søndenbroe fra FC Nordsjælland samt den skadede Jonas El-Beltagi. Under ledelse af den nye træner Sahin Danismaz og med ros fra sportschef Peter Dinesen, er klubben klar til at afprøve sin nye samling onsdag, hvor de møder B.93 i en vigtig test.
Næstved river endnu en uskyldig sjæl ud af himlen!
Læs mere her:
https://feedball.dk/74259681-naestved-kaprer-endnu-en-fri-fugl-sjaellandske-nyheder
