I en dramatisk vending er Magnus Knudsen på vej tilbage til AGF efter en ophold i Holstein Kiel, der varede i 1,5 år. Her havde han opnået en fast plads på holdet, både i Bundesliga og 2. Bundesliga, med ikke mindre end 53 kampe og en enkelt assist på cv’et. Men da klubben ikke kunne love ham den spilletid, han havde brug for, på grund af nye tilføjelser til midtbanen, blev det besluttet at ophæve samarbejdet. Nu ser Knudsen frem til at vende hjem til Aarhus, hvor han har en kontrakt, der strækker sig til 2030, og hvor han kan se frem til en ny udfordring. Med en positiv oplevelse i ryggen fra sin tid i Tyskland, er han klar til at kaste sig over det nye kapitel i sin karriere.
KIEL SMADRER RYGTEN: Vi havde ikke brug for Knudsens krav om fast spilletid!
Læs mere her:
https://feedball.dk/58473921-holstein-kiel-om-knudsen-salg-vi-ikke-kunne-garantere-magnus-den-spilletid-han-oenskede
