Som en del af Kulturpas-ordningen er AGF nu med til at åbne døren for udsatte unge ind i kultur-, forenings- og idrætsfællesskaber. Ordningen retter sig mod unge i alderen 15-24 år, som hverken er i job eller uddannelse, og omfatter mere end 50.000 personer. De får et digitalt betalingskort, der hvert år bliver fyldt op med 1.000 kr., og pengene kan blandt andet bruges på billetter til AGF’s kampe på Ceres Park i A-Liga og 3F Superligaen. Forsøget kører fra sommeren 2025 til og med 2026 og har et samlet budget på 140 mio. kr.
I 2026 bliver de unge lukket gratis ind på stadion
Læs mere her:
https://feedball.dk/unge-faar-gratis-entre-paa-stadion-i-2026
