Onsdag står Rasmus Højlund igen i Parken – denne gang i Napoli-trøjen i Champions League mod FC København. Stadionet vækker særlige minder hos ham, fordi han tidligere har spillet for FCK og også er kendt som angriber på landsholdet.
Den 22-årige dansker er lejet i Manchester United og har ramt nettet ni gange i 25 optrædener. Han går samtidig efter at få slettet sidste sæsons bitre oplevelse, da United tabte 3-4.
Napolis cheftræner Antonio Conte peger på, at Højlund har løftet sig både taktisk og fysisk, og fremhæver også hans ydmyghed. Conte slår desuden fast, at Napoli har tænkt sig at beholde ham.
