Efter to år i Randers FC forlader Hakim Sulemana klubben. Den 21-årige kantspiller, Kamaldeen Sulemanas bror, spillede 11 førsteholdskampe for Randers. Senest var han udlejet til Hillerød, hvor han nåede 18 kampe og to mål. Fremtiden er uklar, men Hillerød har vist interesse i en permanent aftale.
