Blackburn har hentet den 25-årige danske angriber Mathias Jørgensen i Bodø/Glimt og giver ham en aftale, der løber til sommeren 2029, i Championship. Han kom til nordmændene fra AaB sidste sommer, men fik kun 15 optrædener, og det blev til fem scoringer – samtlige i Champions League. Blackburn befinder sig på 20.-pladsen i ligaen efter 25 kampe.
Dansk offensivprofil forlader Bodø/Glimt og rykker til Blackburn
Læs mere her:
https://feedball.dk/45739281-dansk-angriber-skifter-fra-bodoe-glimt-til-blackburn
