Mandag aften gik Brøndby IF endnu en gang fra banen uden point, da Vejle vandt 2-1 på hjemmebane, og dermed blev det tredje nederlag på stribe efter knubsene mod FC Fredericia og F.C. København. Efter kampen slog cheftræner Steve Cooper fast, at der skal strammes markant op i vinterpausen, og at der vil komme justeringer gennem januar-vinduet, noget klubbens ledelse står bag.
Cooper smækker i bordet: Nu skal der ske noget, og toppen bakker ham op
Læs mere her:
https://feedball.dk/cooper-varsler-aendringer-ledelsen-er-enige
