Carl Björk forlader Brøndby efter fire og en halv sæson, da kontrakten udløber i juni. Den svenske angriber, der blev hentet som erstatning for Mikael Uhre i januar 2022, nåede 14 kampe for klubben. Han har været udlånt i længere perioder og føler sig ikke længere som Brøndby-spiller. Brøndby har endnu ikke bekræftet hans afrejse.
