Mandag aften gik Brøndby IF helt ved siden af i Vejle og måtte slæbe hjem med et 2-1-nederlag. Kampen tippede yderligere, da målmand Patrick Pentz blev vist direkte rødt, og den 42-årige Thomas Mikkelsen derfor blev sendt på banen. Bagefter lagde Mikkelsen ikke fingrene imellem: Han var rasende over, at holdet i de to seneste kampe har manglet både skarphed og sult, kaldte det direkte pinligt at tabe til Vejle, og fortalte, at omklædningsrummet var nærmest lydløst – med Steve som den eneste, der sagde noget.
Brøndby-spiller i vildt raseri: “Det er fandeme ikke i orden”
Læs mere her:
https://feedball.dk/rasende-broendby-spiller-kan-kraftedeme-ikke-vaere-det-bekendt
