Et markant køb er landet i Brøndby: Klubben har købt Bartosz Slisz i Atlanta United for at få en ny defensiv midtbanemand. Den 26-årige polak har skrevet under på en aftale, der løber helt til 2029.
Prisen ligger omkring 25 millioner kroner, og dermed bliver transferen Brøndbys næstdyreste nogensinde. Slisz kommer med erfaring fra over 160 optrædener for Legia Warszawa og 21 kampe for det polske landshold, og han er tiltænkt en rolle, der skal give mere energi og balance på holdet. Søndag slutter han sig til truppen på træningslejren i Spanien.
