I en desperat jagt på at få sparket liv i deres angreb, er Brøndby IF i færd med at sætte skub i en massiv forstærkning af deres trup. Med deadline for transfervinduet nærmer sig, er klubben parat til at slå til og hente ikke mindre end tre nye profiler. En kantspiller, en offensiv midtbanespiller og en angriber står øverst på ønskesedlen, og fodbolddirektør Benjamin Schmedes har allerede givet grønt lys for en række køb – men kun hvis prisen er rigtig. En af de spillere, der har været nævnt i den forbindelse, er Tonni Adamsen fra Silkeborg, hvis kontrakt snart udløber, men Brøndby AFviser pure at betale de 8-10 millioner kroner, som Silkeborg kræver for ham. I stedet insisterer Schmedes på, at klubben kun vil købe, hvis det er til en pris, der er i overensstemmelse med markedet, og ikke til en overpris, der kan true klubbens økonomi.
Brøndby skal have forstærkning på angrebsfronten – og det skal være nu!
Læs mere her:
https://feedball.dk/74285913-broendby-vil-have-tre-offensive-forstaerkninger
