Brøndby IF kaster sig ind i den nye nationale Kulturpas-ordning. Den giver unge mellem 15 og 24 år uden job eller uddannelse mulighed for op til 1.000 kr. årligt til kultur- og idrætsaktiviteter med målet om at skabe stærkere fællesskaber og oplevelser. Paset kan bruges til billetter til Superligakampe fra den 8. februar, hvilket tydeligt understreger klubbens sociale engagement. Ordningen er et forsøg frem til 2026 og gennemføres i samarbejde med idræts- og kulturorganisationer.
Brøndby IF kaster sig ind i ny ungdomskulturpas-ordning
Læs mere her:
https://feedball.dk/74289315-broendby-if-er-med-i-ny-kulturpas-ordning-for-unge
