I en dramatisk afslutning på transfervinduet har Brøndby IF sikret sig tjenesterne af den tidligere OB-kraft Mads Frøkjær, hvis profil passer perfekt til klubbens behov for en offensiv midtbanespiller med både erfaring og udviklingspotentiale. Det er ifølge sportsdirektør Benjamin Schmedes netop Frøkjærs unikke blanding af aggressivitet og direkthed, der har været savnet i Brøndby, og som nu kan tilføje en ny dimension til holdet. Med sin baggrund som Brøndby-fan og opvækst nær stadion er Frøkjær ikke blot en strategisk forstærkning på banen, men også en kulturel tilføjelse, der kan bidrage til at styrke klubbens værdier og sammenhold både internt og eksternt.
Brøndby-chefen giver grønt lys: Nu har vi fået fat i den midtbanekraft, vi har jaget!
Læs mere her:
https://feedball.dk/74829156-broendby-boss-om-froekjaer-faar-den-midtbanespiller-vi-har-soegt-efter
