Torsdag aften satte OB sig solidt på første del af DBU Pokalens kvartfinale ved at slå AGF, anført af en kampafgørende indsats fra Fiete Arp. Næste opgør spilles i Aarhus den 11. december 2025 kl. 19.00 på Nature Energy Park.
Arps klassepræstationer banker OB i et knivskarpt udgangspunkt
Læs mere her:
https://feedball.dk/arp-laekkerier-giver-staerkt-ob-udgangspunkt
