Til forårets første kamp i Superligaen møder AGF OB fredag, hvor spillerne bærer sørgebind for at ære Jørgen Mortensen og Jens Lorentzen. Mortensen var en legendarisk AGF-spiller i 1970’erne, blev kåret som årets spiller to gange og bidrog til oprykningen i 1976. Lorentzen arbejdede ulønnet som holdlederassistent fra 2013-2020, vaskede tøj og støttede holdet i alle kampe, og bisættelsen afholdes samme dag fra Vejlby Kirke nær den midlertidige bane.
AGF stormer fredagens kamp med et sorgbånd om armen
Læs mere her:
https://feedball.dk/74839261-agf-baerer-soergebind-til-fredagens-kamp
