Viljar Myhra, OB’s norske førstemålmand, har hele tiden været klar over, at han ikke kommer i mål i pokalkvartfinalen mod AGF, som lige nu er Danmarks stærkeste klub. Derfor må han nøjes med en plads på bænken, når kampen spilles.
Myhra vidste det hele tiden: OB smider ham på bænken mod AGF
Læs mere her:
https://feedball.dk/obs-viljar-myhra-har-hele-tiden-kendt-til-den-besked-om-at-han-skal-sidde-paa-baenken-mod-agf
