Når kalenderen rammer årsskiftet, er det slut med Benicio Peña i Sønderjyske. Klubben har besluttet, at målmandens aftale ikke forlænges, og dermed ophører samarbejdet, når kontrakten udløber. Peña kom til i vinter, men nåede kun at få én optræden på førsteholdet. Beslutningen blev meldt ud mandag via Sønderjyskes hjemmeside.
Efter 12 måneder er keeperen smidt ud af Sønderjyske
Læs mere her:
https://feedball.dk/efter-et-aar-maalmand-faerdig-i-soenderjyske
