Trods de nylige tilgang af Bartosz Slisz og Ousmane Sow er Brøndby IF stadig på jagt efter ekstra fart og bredde på kanten. Klubben vil have flere muligheder i offensiven, så truppen står stærkere over en hel sæson.
Cheftræner Steve Cooper har meldt klart ud, at der arbejdes på endnu en forstærkning, som kan give bedre muligheder for udskiftninger og for at vende kampe undervejs.
Lige nu deltager Emmanuel Dennis i træning hos Brøndby, og Silkeborgs Tonni Adamsen nævnes som en mulig løsning til angrebet.
