Mindeside for OneFootball.dk

- et glemt men legendarisk fodboldmedie

Mindeside for OneFootball.dk

- et glemt men legendarisk fodboldmedie

ForsideFodboldnyhederBrøndby tvunget til at rokere med tre spillere efter karantæner

Brøndby tvunget til at rokere med tre spillere efter karantæner

Når Brøndby IF gæster Vejle Boldklub i Superligaens 18. spillerunde, må holdet stille op med tre ændringer i startopstillingen som følge af karantæner. Steve Cooper har ikke haft noget valg og er blevet tvunget til at rokere. Opgøret spilles på Vejle Stadion den 8. december kl. 19.00.

Læs mere her:
https://feedball.dk/karantaeneramte-broendby-skifter-tre