Den 16-årige midtbanespiller Oskar Stasiak skifter fra OBs ungdomsakademi til AGF med øjeblikkelig virkning.
Han ophæver sin treårige ungdomskontrakt med OB, den aftale han skrev under i sommer efter mere end tre et halvt år i klubben siden overgangen fra Boldklubben Marienlyst.
OBs akademichef Tonny Hermansen roste hans tekniske kunnen, overblik og spilforståelse, men understregede samtidig behovet for fysisk udvikling.
Stasiak går efter større udsigt til at bryde igennem som senior og vælger AGF i Aarhus.
AGF kaprer OBs talent
Læs mere her:
https://feedball.dk/84739261-medie-agf-hapser-talent-i-ob
